De technische helpdesk
De technische helpdesk is er voor de 'technische' vragen, bijvoorbeeld hulp bij installatie van onze software. Voor vragen over uw debiteurnummer of over de facturen kunt u contact opnemen met de administratie.
Contactformulier
Wanneer u een vraag of opmerking heeft voor onze technische helpdesk, kunt u deze indienen via onze 'ticketcenter' Deze vind u op: http://helpdesk.eduliga.com/open.php
Meekijken

Voor sommige problemen is het handig wanneer iemand van de helpdesk met u 'meekijkt'. Wij gebruiken hiervoor het programma 'Teamviewer'. Dit programma maakt het mogelijk om uw scherm met ons te delen en uw computer te bedienen. Dit lukt alleen wanneer u ons de unieke code met wachtwoord geeft. Ook ziet u gedurende deze sessie de hele tijd een melding dat er iemand meekijkt. Wij kunnen dus niet 'zomaar' meekijken wanneer u dit programma installeert. U vindt dit programma hieronder:
TeamViewer Klantmodule
Download en installeer dit programma zoals ieder ander programma. Na installatie vind u het programma terug in het startmenu. Start het programma. U vindt dan (onder het tabblad 'afstandsbediening') uw ID met wachtwoord.
Heeft u een ander besturingssysteem? Download de geschikte versie van teamviewer via de site:
http://www.teamviewer.com/nl/download/